Header-New
آموزشگاه تیزهوشان خط علم

دوره‌های نوروزی تیزهوشان خط علم: سفری پُرماجرا به سوی تیزهوشان!

دوره‌های نوروزی تیزهوشان خط علم: سفری پُرماجرا به سوی تیزهوشان!

دوره‌های نوروزی تیزهوشان

سلام به خانواده‌ی بزرگ خط علم!

پیشاپیش نوروز1403، عید شکوفه‌ها و آغازی دوباره مبارک. از صمیم قلب امیدواریم سال جدید پر از خیر و برکت و خبرهای خوش برات باشه.

دوست عزیز خط علمی من، میدونم که تعطیلات نوروزِ سال‌های قبل، همیشه زمانی برای تفریح و استراحت، دید ُبازدید و سفرهای هیجان انگیز برات بوده، امّا امسال همه چیز فرق میکنه و سالیه که باید برای تعطیلات نوروزت تصمیم متفاوتی بگیری. اگه در پایه‌های ششم و نهم درس میخونی، نوروز امسال یه فرصت استثنایی برات هست تا با یه دوره پرماجرا به دنیای تیزهوشان قدم بذاری. ما توی خط علم، یه برنامه‌ی نوروزی تیزهوشانی خفن تدارک دیدیم که توش هم درس هست و هم تفریح! و میخوایم خیالت رو از بابت قبولی در آزمون تیزهوشان راحت کنیم.

دوره‌های نوروزی تیزهوشان خط علم چطور طراحی شده؟

ما در آموزشگاه خط علم به کمک طراحان حرفه‌ای و معلمین با تجربه تیزهوشان برای تعطیلات عید نوروزِ تو، برنامه‌ای همه جانبه و هیجان انگیز چیدیم تا در دوران طلایی نوروز با انرژی مثبت و یک برنامه دقیق، هم از تعطیلات استفاده کنی و هم از این فرصت طلایی حداکثر استفاده رو ببری. دوره های نوروزی تیزهوشان خط علم شامل موارد زیر هست:

  • برنامه‌ی درسی جامع و منسجم:  این برنامه با توجه به سرفصل‌های آموزشی و بودجه‌بندی آزمون تیزهوشان طراحی شده و شامل همه بودجه‌بندی آزمون تیزهوشان می‌شه.
  • کلاس‌های رفع اشکال: در کلاس‌های نوروزی خط علم، دانش‌آموزان می‌تونن اشکالات درسی خودشون رو با کمک اساتید مجرب خط علم رفع کنن.
  • برنامه های تفریحی و انگیزشی: ما در خط علم معتقدیم که تفریح و استراحت هم، به اندازه‌ی درس خوندن برای دانش‌آموزان عزیزمون مهمه. به همین دلیل، فضای کلاس‌ها طوری طراحی شده که علاوه بر ارتقای تحصیلی، جنبه تفریحی و  انگیزشی هم داشته باشه.

با شرکت در دوره‌های نوروزی تیزهوشان خط علم چی بدست میاری؟

شاید برات سوال باشه که در بین این همه دوره های نوروزی تیزهوشان چرا باید به برنامه نوروزی خط علم اعتماد کنی؟ با شرکت در این دوره چی بدست میاری؟ کاملاً بهت حق میدم این سوالات رو داشته باشی؛ اما با شرکت در برنامه‌ی نوروزی خط علم، از مزایای زیر بهره‌مند میشی:

  • شانس قبولیت در آزمون تیزهوشان افزایش پیدا میکنه.
  • نقاط قوتت تقویت میشه و نقاط ضعفت برطرف میشه.
  • با فضای آزمون تیزهوشان آشنایی پیدا میکنی.
  • اعتماد به نفس و انگیزه‌ت افزایش پیدا میکنه.
  • از فرصت طلایی تعطیلات نوروز بهترین استفاده رو میکنی.

بهترین اساتید تیزهوشان در خط علم، توی این کلاس ها در کنارت هستن تا:

  • از فرصت نوروز به بهترین نحو استفاده کنی و در مسیر قبولی در آزمون تیزهوشان پیشرفت کنی.
  • با فوت و فن‌های مطالعاتی تیزهوشان آشنا بشی و قلق قبولی توی این آزمون رو یاد بگیری.
  • حسابی بهت خوش بگذره و انرژیت رو برای یه سال تحصیلی هیجان انگیز حفظ کنی.

دوره نوروزی‌ خط علم، پر از شور و هیجانه و توی این کلاس ها، نه تنها از درس خوندن خسته نمی‌شی، بلکه کلی هم بهت خوش می‌گذره؛ پس اگه می‌خوای یه نوروز پرماجرا و پربار رو تجربه کنی، همین الان توی کلاس های نوروزی خط علم ثبت‌نام کن.

ما بی صبرانه منتظرت هستیم تا با هم به قله‌ی موفقیت در آزمون تیزهوشان صعود کنیم.

” بدان که به هرچه می خواهی، خواهی رسید فقط باید عطش تو سیری ناپذیر و تلاش تو بی انتها باشد. “

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است.

استاد محمدرضا لطفی