Header-New
آموزشگاه تیزهوشان خط علم
ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

سلام به دانش آموزان عزیز خط علم! امروز بنا به اخبار منتشر شده از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفته آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی (پایه دهم دبیرستان ها و هنرستان ها) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ همزمان برگزار می‌شه و همه‌ی متقاضیان به سوالات یکسان پاسخ میدن.

قبلا آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان جداگانه بودند. بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، برای شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی باید حداقل معدل کتبی «۱۷» رو در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خرداد بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ التحصیلان پایه نهم داشته باشی.

همچنین داوطلبان می‌تونن در نمونه برگ ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه‌های مختلف مثل علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی رو انتخاب کنن. برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر، می‌تونید از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ فروردین به سامانه واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید.

همه‌ی مراحل ثبت‌نام، اعلام نتایج و حتی درخواست تجدید نظر و پاسخش از طریق همین سامانه انجام می‌شه.

همچنین سال قبل، تعداد ۸۶ هزار و ۱۶۸ نفر در آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد شرکت کردن که از این تعداد ۵۰ هزار و ۶۳۸ دختر و ۳۵ هزار و ۵۳۰ پسر بودن و با افتخار آموزشگاه خط علم بیش از 87 درصد قبولی رو آزمون تیزهوشان 1402 در سراسر کشور داشت و افتخارآفرینان عزیز ما الان در پایه های هفتم و دهم بهترین مدارس تیزهوشان تهران و شهرستان ها در حال تحصیل هستند.

نظر شما در مورد این تصمیم چیه؟ به نظرتون ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی به نفع شماست یا نه؟ 

سبد خرید
موارد اضافه شده

استاد محمدرضا لطفی