Header-New
آموزشگاه تیزهوشان خط علم
راهنمای ثبت نام کلاس های آمادگی تیزهوشان پایه ششم

کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان پایه ششم سکوی پرش تو برای شروع یک دوره جدید از دوران تحصیلته پس سرمایه گذاری روی اون خیلی مهمه.

اما چرا این سال تحصیلی خیلی مهمه؟ چون خداحافظی با مقطع دبستان، شرکت در امتحان نهایی، آمادگی برای آزمون تیزهوشان، همگی دست به دست هم میدن تا پایه ششم ابتدایی رو به حساس‌ترین مقطع تحصیلی تو تبدیل کنن. محتوای درسی در این سال به نسبت سال‌های قبل سنگین‌تره و حتماً باید با یادگیری کامل و تسلط کافی روی همه مطالبِ درسی وارد مقطع متوسطه بشی. 

 ما اینجا در آموزشگاه علمی خط علم برای پایه ششم که حساس‌ترین سال‌ تحصیلی توئه برنامه ویژه‌ای داریم و با برگزاری کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان پایه ششم قدم به قدم و مرحله به مرحله همراهت هستیم تا بهترین نتیجه رو بگیری.

 البته خدمات و پشتیبانی ما به همینجا ختم نمیشه، ما از خرید بهترین کتاب‌های تیزهوشان ششم گرفته تا شرکت در آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان ششم  همه رو با دقت و وسواس خاصی برنامه‌ریزی کردیم تا هم در این سال تحصیلی بهترین نتیجه رو بگیری و هم بتونی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم موفق باشی و در یکی از بهترین مدارس کشور یعنی مدارس تیزهوشان ادامه تحصیل بدی.

اگه توام دوست داری همه مواد لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم رو یکجا تهیه و به سبد موفقیتت اضافه کنی کافیه همه چیز رو به خط علم بسپاری؛ چون با خط علم تا مدارس تیزهوشان راهی نیست. 😊

 

*** بیا سعی کنیم توی هر نقطه از زندگی که هستیم یادمون باشه که هر ثانیه تلاشمون زندگیمون رو از ثانیه‌ی قبل ارزشمندتر میکنه***

 

برنامه نوروزی خط علم، برگ برنده تیزهوشان

معرفی جناب آقای امیر نقدی مدیر آموزشگاه خط علم
افتخارآفرینان 1402 در یک نگاه
نظرات ارزشمند شما درباره مجموعه بزرگ خط علم
بزرگترین گردهمایی کشوری قبولی تیزهوشان 1401

هنوز هیچ نظری ثبت نشده است.

سبد خرید
موارد اضافه شده

استاد محمدرضا لطفی